Înserare- today is tomorrow's yesterday

Ne mai părăsește o zi, pe care nu avem timp să o petrecem prin sita conștiinței…de care nu avem timp… pe care să o plângem sau să o apreciem: „a fost bine azi, am reușit să trec peste ce trebuia să trec…a fost normal azi, un azi simplificat pe care nici nu-l mai resimt….un azi care și-a șters urma de pe pielea mea, de pe sufletul meu, de pe umbra mea, un azi complet, finit, împachetat și predat trecutului, la care nu trebuie să mă mai întorc, pe care nu trebuie să-l mai regret sau să-l mai deplâng…am doar dreptul să-l depăn, să mi-l repet în cap până mi-oi îndestula stima de sine…a fost azi și nu mai e…Îl aștept pe mâine și sper să nu-l pierd și pe el, cum simt că l-am pierdut pe azi…"
            Fericirea-i relativă, schimbarea e constată și viața este așa cum se întinde pe dinaintea sufletului destinat să o trăiască, să o suporte, să o înțeleagă și să o accepte. Nimic mai simplu de complicat și mai complicat de simplu…

Comentarii

Postări populare