Carcasa poeziei

Am încercat și eu într-o zi cu soare și cu două dimineți să scriu ceva și iată ce-a ieșit:


Orăcăitul clipei

Am trecut prin colțul lumilor împăienjenite,
Să caut mila copilului sugrumat de inocență,
Să caut ura ce-i stă aievea umbră încleștată.
Am mers prin codri de tortură aranjată,
Să-i gasesc sufletul agățat în pioneze,
Să-i dojenesc sculptura prinsă-n cuie de aramă.
Dar nimicul și-a întins mâinile blegite înspre mine
Să-mi prindă cruda iscusință a măștilor de-o viață.
Cuțitul vechi al sorții și-a implantat rugina-n
Carnea tristă-a scoarțelor flămânde.
Și urlă luminișul copacilor căzuți în luptă…
Copilul își sufleca speranțele
Și pipaia frunzișul lucrurilor frânte.
E un asfalt de pânză-n jocul trist de toamnă
Ce spulberă alene veșmintele copacilor.
Eu urmăresc fărâmele îndoite ale visurilor
Ce-s spânjurate-n vânt de crengi îngenunchiate.
Copilul trist privea odata apusul unui zâmbet…
Zâmbet ce scârțâia odată-a inocență…

Comentarii

Postări populare