Pentru tine, pentru voi toti..

         Fără tine

Pierderea mea definitivă
Va fi atunci când vei pleca
Pământul va intra-n derivă
Cu toată suferința mea...
Voi rămâne trist și-nspăimântat
Și n-am să supraviețuiesc...
Se va prăbuși imediat
Tot ce-am avut dumnezeiesc!

Și mă voi rătăci de-a valma,
Și-o să te caut prin prăpăd
Ca să-ți mai țin în palme, palma...
Dacă va fi să te mai văd.
Fără tine lumea n-are sens,
Viața mea înseamnă moarte.
Sufletul va fi un gol imens,
Cu zăgazurile sparte!

Pierzându-ți printre îngeri chipul,
Am să devin tot mai incert.
Mă va-nghiți-n furtuni nisipul,
Nisipul propriului deșert...
N-am să pot calvarul să-l înfrunt!
Am să-ți simt în lume, lipsa...
Și singur cu destinul ăsta crunt
Îmi voi trăi Apocalipsa!

                                               Geto-Dacul

Postări populare